[MKUCS] SOLUCIONS DE COMUNICACIONS UNIFICADES

14759285456_249e62ab2c_o2

El servei de Makenai Unified Communications Solutions (MKUCS) desenvolupa solucions globals de Col·laboració. Les arquitectures tradicionals de veu no tenien en ment en la seva construcció les Comunicacions Unificades, l’únic camí per interactuar entre usuaris era a través d’una PBX, amb una localització física. Les noves implementacions de Col·laboració i Comunicacions Unificades ens permeten treure el màxim rendiment i flexibilitat a les nostres comunicacions. Clients, proveïdors i treballadors es connecten per intercanviar informació de la forma més immediata possible, desde qualsevol lloc, amb qualsevol dispositiu i a qualsevol hora, es millora així la disponibilitat, i augmenta l’eficiència, tot això és possible només a través d’una estructura comunicativa unificada i integral. Les solucions de Comunicació Unificada augmenten la productivitat, milloren els processos de negoci, impulsen la innovació i redueixen la complexitat d’IT. Tot això sent a més aptes per al seu ús, amb disponibilitat ininterrompuda, escalabilitat il·limitada i una administració senzilla. La solució inclou el lliurament i desplegament de l’equipament necessari. El servei també pot incloure el suport, l’administració i/o la formació de la solució.

PLATAFORMA INNOVAPHONE

La PBX INNOVAPHONE, a més d’oferir un extens nombre de funcionalitats de la telefonia IP, està equipada amb una solució integrada de Comunicacions Unificades que pot ser utilitzada i adaptada a les necessitats de cada lloc de treball. No es requereix servidor, la PBX INNOVAPHONE funciona en tota la gamma de Gateways IP, de diferents capacitats adaptables a les necessitats del client. De forma alternativa, INNOVAPHONE Virtual Appliance (IPVA) permet disposar de la centraleta en un entorn VMware.

innovaphone-slider-uc

Els telèfons IP INNOVAPHONE s’adapten a la perfecció a les exigències de cada usuari i posen a la seva disposició nombroses funcionalitats. Hi ha disponibles opcions en versió softphone, alta gamma, industrial … Els dispositius analògics poden continuar sent útils dins d’una infraestructura IP ja que gràcies als adaptadors analògics és possible la integració de terminals analògics a la centraleta IP INNOVAPHONE PBX. Per a la transmissió de fax, tots els gateways IP INNOVAPHONE i adaptadors analògics suporten el protocol IP T.38. D’aquesta manera és posible evitar haver de comprar nous dispositius i incòrrer en nous costos.

És habitual l’existència de treballadors que necessiten poder desplaçar-se dins de les instal·lacions de l’empresa. Gràcies a la tecnologia IP-DECT i WLAN aquests treballadors es beneficien de les funcionalitats de la PBX INNOVAPHONE i poden integrar-se fàcilment a la infraestructura VoIP. El seu número d’extensió és sempre el mateix, fins i tot quan no es troben a la seva taula de treball. Els dispositius IP-DECT i WLAN asseguren l’accés a tots els serveis i facilitats habituals, independentment de la xarxa utilitzada. La integració de la telefonia mòbil en el sistema telefònic és avui dia una necessitat bàsica per a qualsevol empresa.

La PBX IP de INNOVAPHONE permet utilitzar les funcionalitats de la centraleta fins i tot des de l’Smartphone .. Aquells treballadors que estan freqüentment de viatge o visitant clients poden accedir des del seu Smartphone a totes les funcionalitats de la telefonia IP, sense importar on es trobin en cada moment. Gràcies a la solució One Number Concept de INNOVAPHONE, estaran sempre disponibles sota un únic número. Amb INNOVAPHONE Mobility, els dispositius mòbils s’integren a la PBX com a usuaris interns i d’aquesta manera tenen les mateixes funcionalitats que una extensió qualsevol.

La centraleta IP INNOVAPHONE PBX es pot completar en tot moment amb funcionalitats de Comunicacions Unificades, sempre en funció de les necessitats de cada usuari. Videotelefonia, presència, xat, teleconferències, col·laboració i altres funcionalitats permeten una comunicació unificada i millorada. En funció de l’estat de presència dels companys i interlocutors, l’usuari pot seleccionar la via de comunicació més adequada per a cada cas. A través del client de Comunicacions Unificades myPBX es poden gestionar totes les vies de comunicació: ja sigui a través del telèfon o vídeo trucada, xat, sessió de col · laboració o conferència.

Les diferents aplicacions INNOVAPHONE completen les prestacions de la centraleta IP INNOVAPHONE PBX. Gràcies a la plataforma d’aplicacions Linux es poden integrar sense problema noves aplicacions basades en aquest sistema operatiu.

Innovaphone Queue Monitor pot ajudar a determinar la sobrecàrrega d’un sistema i permet augmentar el nivell de satisfacció dels clients gràcies a la qualitat del servei.

Innnovaphone Operator és una moderna consola operadora i l’eina ideal per als treballadors de centraletes i Call Center

Innovaphone Reporting amb el qual es pot determinar el nivell de sobrecàrrega d’una empresa o departament en funció del flux diari de trucades.

Innovaphone Fax permet rebre i enviar faxos de manera flexible a través del propi PC (Mail-to-Fax, Fax-to-Mail).

archit_diagram

PLATAFORMAS CISCO

Les solucions de Comunicacions Unificades de Cisco unifiquen aplicacions mòbils, de veu, de vídeo i de dades en xarxes fixes i mòbils, la qual cosa facilita una experiència de treball en equip amb tecnologia multimèdia avançada, en espais de treball d’empreses, organismes de govern i institucions. Aquestes aplicacions, en utilitzar la xarxa com la plataforma per millorar l’avantatge competitiu, acceleren el temps de decisió i redueixen el temps de les transaccions. La seguretat, elasticitat i escalabilitat de la xarxa permet que els usuaris de qualsevol espai de treball puguin connectar fàcilment, en qualsevol lloc, en qualsevol moment, utilitzant qualsevol mitjà, dispositiu o sistema operatiu.

Les empreses poden col · laborar en temps real utilitzant aplicacions avançades com vídeoconferència, conferència integrada de veu i web, correu de veu i més, des d’una interfície integrada, fàcil d’usar en diversos dispositius, independentment de si estan connectats o són sense fil. La solució permet estalviar temps, ajuda a controlar els costos, augmenta la productivitat i la competitivitat.

Les Comunicacions Unificades de Cisco ofereixen a les empreses la capacitat d’accedir de manera eficaç a les dades requerides, interactuar eficaçment amb equips virtuals de tot el món i administrar aquestes interaccions sobre la marxa en temps real … com si estigués a tot arreu a alhora. Les interaccions són més valuoses. Les persones són més eficients. Totes les comunicacions són més eficaces i segures.

Aquestes capacitats li permeten destacar-se en el món accelerat d’avui en dia i oferir a la seva empresa l’agilitat que necessita per innovar contínuament i adaptar-se amb rapidesa. Amb la seva àmplia cartera,

Cisco ofereix una solució personalitzada per satisfer els requisits comercials de qualsevol empresa, ja sigui petita, mitjana o gran. A més, les empreses poden posar en marxa les solucions de Comunicacions Unificades de Cisco al seu propi ritme amb capacitats de migració flexibles i transparents.